Het is belangrijk voor de klanten om te kunnen vertrouwen op hun IT leverancier. Klanten van een website, webshop op e-reclame moeten weten dat ze kunnen vertrouwen op hun IT partner en dat ze perfect op de hoogte gesteld worden. Daarom is het eTIC handvest belangrijk. Het is het bewijs van het engagement van een leverancier om in alle omstandigheden zijn klant bij te staan. 2TREES onderschrijft nu dit IT charter.
Wat is het eTIC handvest?
Het eTIC handvest is een deontologische code waarbij een leverancier zich engageert om de klant in volle openheid te informeren over de IT opdracht. Het duidt op een ingesteldheid van openheid en vertrouwen. Dit past volledig in de filosofie van 2TREES. Het is onze innige overtuiging dat onze klanten recht hebben op volledige informatie over de mogelijkheden en de oplossingen om aan hun wensen te voldoen. Dat weerspiegelt zich in het eTIC handvest. 2TREES streeft ernaar om volledige duidelijkheid te geven over de mogelijkheden en de verplichtingen van zowel wij, als leverancier, als de klant en om zo goed mogelijk de communiceren over de stand van zaken bij de realisatie van een project. Vandaar, 2TREES onderschrijft het eTIC handvest Benelux.
Wat betekent het onderschrijven van het eTIC handvest?
Door het eTIC handvest te onderschrijven bevestigt 2TREES een extra engagement dat het vertrouwen bevestigt in de zakelijke relatie met onze klanten. We garanderen op deze manier onze volle betrokkenheid om onze klanten bij te staan bij de uitvoering van onze opdrachten. 2TREES bevestigt via de eTIC handvest haar wil om steeds de beste oplossingen te zoeken voor onze klanten en om hen bij te staan om ten alle tijde zo doeltreffend mogelijke oplossingen uit te werken voor hun vragen. Daardoor streven wij naar een langdurig partnership met onze klanten. Voor deze redenen 2TREES onderschrijft het eTIC handvest Benelux.
Door het onderschrijven van dit eTIC handvest zijn onze klanten:
- verzekerd dat de geleverde diensten zo goed mogelijk afgestemd zijn op hun specifieke behoeften;
- maken wij duidelijke afspraken over inhoud, de beperkingen of de uitzonderingen van een project;
- zorgt 2TREES voor een strikte kostenbeheersing en de naleving van de termijnen van een project;
- spreken wij duidelijk de verantwoordelijkheden van elke partij af voor een opdracht;
- ontvangen onze klanten vooraf een duidelijk overzicht van de nodige middelen en competenties om een project te realiseren;
- garanderen wij dat onze klanten na afwerking van de opdracht op ons beroep kunnen blijven doen voor de opvolging of het onderhoud van de uitgevoerde werken;
- zijn wij volledig open over de intellectuele eigendomsrechten op de uitgevoerde werken.
Concreet betekent dit dat 2TREES op elk moment in het kader van een vraagstelling of de uitvoering van een opdracht volledig eerlijk en open zal communiceren met haar klant over de stand van zaken. Wij geven alle elementen open en eerlijk weer en zoeken samen met onze klanten naar de best mogelijke oplossingen. Klanten die dit wensen kunnen kun mening of hun opmerkingen over de eTIC dienstverlening kwijt op klacht@charte-etic.be. Alle informatie over het eTIC handvest is te vinden op de website www.charte-etic.be / www.etic-handvest.be of via www.2trees.be.
Besluit.
Het is heel belangrijk voor een klant om zeker te zijn van de professionele werking en de betrouwbaarheid van een leverancier van diensten op het vlak van websites, webshops of e-promotie. Het eTIC charter is daarvoor een stap in de goede richting. 2TREES, door dit eTIC handvest te ondertekenen, garandeert op deze manier het engagement om de beste IT oplossing uit te werken voor onze klanten en zorgt op deze manier voor een extra zekerheid bij de keuze van hun IT partner. Daarom 2TREES onderschrijft het eTIC handvest Benelux.